پرسش های متداول

  آیا برای خرید ، حتما باید در سایت عضو باشم؟

خیر ، برای ثبت سفارش و خرید از سایت ، الزامی در عضویت در سایت نیست ، شما میتوانید بصورت کاربرمهمان خرید خود را انجام دهید ، اما با عضویت در سایت از امکانات بیشتری مانند :وضعیت فعلی سفارش ، کد رهگیری مرسوله پستی ، مشاهده تاریخچه سفارش ها و دیگرامکانات بهره مند شوید.

    چگونه سفارش پستی خود را پی گیری کنم ؟

با مراجعه به صفحه اصلی سایت در بالای صفحه روی تصویر ” رهگیری سفارشات پستی “کلیک کنید و در فرم باز شده نام و نام خانوادگی و شماره موبایلی که با آن سفارش راثبت کرداید را وارد کرده و روی دکمه ی ” نمایش شماره مرسوله ” کلیک کنید.در صورت صحیح بودن اطلاعات ، کد ۲۴ رقمی مرسوله پستی به شما نمایش داده می شود . این کد را درهمین صفحه در قسمت سامانه رهگیری مرسولات پستی وارد کرده و با کلیک روی ذره بین زرد رنگ، وضعیت دقیق سفارش خود را مشاهده نمایید.

    آیا تمام کالاهای جاوی کالا دارای گارانتی و یا مهلت تست سلامت فنی و اصالت هستند ؟

تمامی کالاهای جاوی کالا یا دارای گارانتی مربوطه بوده یا شامل مهلت تست سلامت فنی و اصالت کالا از ۲۴ ساعت تا ۷ روز ( بسته به نوع ایراد و مشکل فنی یا نوع کالا ) می باشند. لطفا جهت کسب اطلاع کامل از جزییات و شرایط و قوانین مربوطه به صفحه شرایط و قوانین جاوی کالا مراجعه کنید.

    چقدر طول میکشد کالا بعد از ثبت سفارش به دست من برسد ؟

طبق اعلام اداره پست، مرسولات پستی بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت کاری تحویل خریدار خواهند شد.

    آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانیدسفارش خود را ثبت کنید. سفارشات شما در روزهای کاری و در زمان کاری به سرعت رسیدگی و پردازش خواهند شد.

    شرایط بازگرداندن وجه جاوی کالا چیست ؟

در صورتی که کالایی مشمول مهلت تست فنی یا اصالت کالا باشد و توسط بخش فنی جاوی کالا، دارای ایراد یا مشکل فنی غیرقابل رفع تشخیص داده شود، کالا مرجوع و وجه مشتری در اسرع وقت بازپرداخت خواهد شد.لطفا جهت دریافت اطلاعات کامل به صفحه شرایط و قوانین جاوی کالا مراجعه کنید.

    چگونه میتوانم از کد تخفیف استفاده کنم ؟

در بعضی مواقع بصورت دوره ای و مناسبتی کد تخفیف از طرف فروشگاه به مشتریان ارایه میشود در هنگام خریدبا وارد کردن کد تخفیف ، تخفیف شما روی فاکتور شما اعمال می شود.

    در صورتی که کالای مورد نظر من ناموجود بود ، چگونه از موجودشدن آن مطلع شوم ؟

در صفحه محصول، در صورت موجود نبودن محصول، روی دکمه سبز رنگ ” به من اطلاع بده ” کلیک کنید و نام و نام خانوادگی ، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید، در صورت موجود شدن محصول ،برای شما پیامی مبنی بر موجود شدن محصول مورد نظر به ایمیل و شماره موبایل شما ارسال خواهد شد.

    آیا ممکن است پرداخت اینترنتی من ناموفق . مبلغ از حساب من کم شده باشد ؟

گاهی ممکن است که چنین اتفاقی بیافتد اما ظرف مدت ۷۲ساعت به حساب شما بازگردانده خواهد شد شماره تراکنش نا موفق شما قابل پیگیری میباشد .F